linkedin-911794_640

Nieuwe trends LinkedIn 2018 volgens Frankwatching

Recent las ik via LinkedIn een interessant artikel geschreven door Sebastiaan Nagel en Judith Eversdijk voor Frankwatching over de trends LinkedIn voor 2018. Als je dit artikel leest, dan ben je helemaal bij op het gebied van LinkedIn. https://www.frankwatching.com/archive/2018/01/08/linkedin-in-2018-de-trends-5-nieuwe-functionaliteiten/

Lees verder 0
logo fancoachopleiding def.indd

Wie zijn jouw fans op LinkedIn?

  Fans… wat zijn dat? Bij fans denk je al snel aan de fanatieke supporters van een voetbalclub of idolate liefhebbers van een zanger of zangeres. Je kan ook fan zijn van een kledingmerk of van een bepaalde winkel, omdat ze altijd precies de spullen hebben die bij jou passen. Maar fans op LinkedIn? Nooit […]

Lees verder 0
facebook-1084449_640

Wat vind jij ‘interessant’ op LinkedIn?

We zijn bij het gebruik van sociale media inmiddels gewend geraakt om content van elkaar te ‘liken’. Je laat daarmee aan de ander zien dat het bericht hebt gezien. Het fenomeen is begonnen op Facebook. Daar kan je intussen kiezen op welke manier je het bericht ervaart. Naast het bekende duimpje omhoog kan je ook […]

Lees verder 0
application-2860023_640

Aan het werk via LinkedIn

  Als expert op het gebied van LinkedIn gebruik ik deze blogs meestal om je mee te nemen in nieuwtjes of wetenswaardigheden over dit zakelijk-sociale online platform. Dit keer maak ik gebruik van de ruimte om een nieuwe training onder de aandacht te brengen. Dat is hard nodig, want ik merk tijdens de trainingen en […]

Lees verder 0
customer-magnet-1019871_640

Nieuwe klanten via LinkedIn

Als ondernemer ben je voortdurend op zoek naar nieuwe klanten. Je moet wel, want je wilt groeien en daarnaast vallen er ook bestaande klanten weg. Maar hoe doe je dat? In mijn LinkedIn praktijk heb ik regelmatig te maken met ondernemers die daarmee worstelen. Ze weten niet goed hoe ze LinkedIn daarvoor kunnen inzetten of […]

Lees verder 0